Thursday, February 17, 2011

Tänk

Tänk att de bebisar som föds nu tillverkades i april ifjol, då Majken bara var en fjunig liten plutt. Samtidigt som hon har vuxit upp till ett litet barn har de vuxit upp till små bebisar i sina mammors magar. Tänk att det hela tiden kommer nya bebisar, var inte Majken den sista bebisen? Bebisarna som tillverkas just precis nu kommer ut i Oktober. Kommer det bebisar i januari 2012 också? 2022 också? "Jag är född 2022-bodysar från H&M". Hm.



Ja så går tankarna en sen torsdag, go natt!

2 comments:

Anonymous said...

Men det är väl en himla tur att det kommer nya bebisar. Tänk om Majken skulle vara den sista då får hon ju inga "minstingar" att ta hand om och kommer alltid vara yngst. Det är ju inte alls roligt ju! ;)
Men visst är det fascinerande att det föds bebisar hela tiden. Vid den här tiden för ett år sedan så hade min mage precis börjat växa sig lite synlig och det var fortfarande hemligt vad som låg i magen och växte. Och nu är han en stor liten snorunge (näsan rinner konstant just nu) som nästan sitter själv. Sjukt!

Johanna said...

I knooow, jag brukar också känna liksom att min bebis var sist typ haha. Och nu när man är på BVC så är liksom ungen störst i väntrummet. Jag hade velat att nyfödd-tiden varade liiite längre :(

Min bebis är ju den enda bebisen som finns liksom.