Tuesday, February 15, 2011

In other news

Var iväg till Lindex igår eftersom jag hade 25% på en vara tom. 14/2, tänkte att jag kanske kunde hitta den där röda jackan jag bloggade om häromdagen. Den fanns inne, men var väl inte sådär jättespeciell. Däremot hade de den här galet retrosöta kappan inne och jag kunde bara inte låta bli att köpa den:


Påminner såå om innertyget i BRIO-vagnarna från 70-talet.

Provade den på Majken i en strl 74 som satt perfekt nu, men slog till på en i strl 80 som också satt bra men som hon kommer kunna ha till sommaren också. Lite svårt det där med storlekar nu eftersom de antagligen kommer att börja växa långsammare framöver. Inga storleksbyten varannan månad med andra ord.
Var även iväg och lånade två hela årgångar ViF, från 1985 och 1991. Ska blogga lite om det har jag tänkt. Lika bra att passa på nu att gotta ner sig i de tidningarna, för i höst börjar jag med 95% sannolikhet att plugga.

1 comment:

Linn said...

Jättesöt, härlig färg! :) Det lät inte kul med Majken dock, hoppas hon piggar på sig snart. Vad är det du tänker börja plugga?