Monday, February 28, 2011

Och så en sista

Det är nästan äckligt hur låtar kan framkalla minnen av svunna tider, av platser i livet man inte längre befinner sig på. Tänk ändå hur oförutsägbart livet är? Sitter och lyssnar på en gammal goding från sommaren 2008 och det går inte att hålla undan tårarna, fan vilken bra sommar det var! Sommaren 08- våren 09 var den bästa tiden i mitt liv. Då levde jag fortfarande lättsinnat. Men i höst, då jäklarn är jag back on track! :-D





Oj, nattskräck? Majken jag kommer!

1 comment:

Linn said...

Det är nästan läskigt det där hur man kan kastas bakåt flera år bara av att höra en låt på radion.

Det blir grymt spännande att se hur det går nästa lördag! Jag är lite orolig att Danny och Eric kommer att få dela på rösterna... Dannys låt tycker jag är "snyggare", men Erics tror jag går bättre hem i ESC. Den har liksom mer refräng att sjunga med i.