Thursday, February 10, 2011

Majkens vårjacka?

Lindex Shop Online - Jacka

Supersöt, får hoppas vi hittar den i butik och att den sitter bra. Har redan en fleecejacka men det här blir ett bra komplement.

Apropå Majken, hon har börjat säga "t-ta" (titta) och peka mot spännande saker. Jämt gör hon det här, och så fort man själv säger det till henne! Ibland får hon till riktiga "titta" men oftast blir det "t-ta", och oftast är det på lampor handen pekar, eller ponnyskåpet för den delen. Hon blir så uppspelt och glad över det här, det märks verkligen! Goungen :)

Skulle tipsa om en riktigt bra fet hudkräm här också, från Neutral, men den verkar inte finnas på deras svenska hemsida, däremot på de norska och danska. På danska finns det också en ansiktsrengöringsserie, vill ha! Iaf så är den här krämen riktigt riktigt bra, jag får alltid supertorra händer på vintern och bara Helosan brukar funka. Tyvärr innehåller den propylparaben så därför slutade jag med den för några år sedan. Har sedan dess inte hittat någon värdig ersättare, förrän nu då. För Neutrals 70% hudkräm håller mina händer nästan bebismjuka - skönt! Och så slipper man alla äckliga parabener och överdos på parfym. Här står det lite på norska sidan iaf.

2 comments:

Linn said...

Åh vilken söt jacka! Skulle nästan vilja ha den själv. ;) Neutral har jag också. Bad Anders köpa en parfymfri handkräm eftersom mina supertorra händer har en tendens att klia annars, och så kom han hem med den där. Var tveksam till lukten först, men nu tycker jag att den är super!

Carin - mamma till Alice said...

Men gud vilken söt jacka! Vet du var den finns?