Saturday, January 15, 2011

På himla bra humör!

Jag vet inte vad det är, men idag känner jag mig så.. harmonisk på nå vis. Så lätt och glad i sinnet, no worries, no fights, no problems. Bara lugnt och skönt! Underbart. För vem vill gå runt sur och bitter? Nej, nu är det banne mig ett nytt år och en ny inställning med det.

Första delen av dagen har spenderats på stan med mamma och dotter, alltså min mamma och min dotter. Vi gick runt lite och kikade för mamma vill ha tips på vad jag önskar mig i födelsedagspresent, fyller år på lördag ju, 22/1. Lite roligt tycker jag det är, att Majken är född den 21, jag den 22 och min sambo den 23! Olika månader och år, men ändå. Hur som helst så hittade jag en underbar storblommig kudde på Indiska, en liten ljuslykta på Village och.. nja det var väl det. Så typiskt att det alltid blir svårt plötsligt att önska sig saker när man förväntas göra det, tex. innan sin födelsedag. Annars finns det ju alltid tusen saker man vill ha! Eller så kommer man bara inte på det förräns dan efter man fyller år. Ungefär som att man får blackout just för att man måste måste komma på något. Men lite grejer har jag minsann önskat mig från typ H&M och Ellos också, så kanske man får något paket eller två ;-)


Den här önskar jag mig, från H&M.


Jag passade ju på att köra med nya chassit också såklart, och gud vilken dröm det är på barmark och inomhus. I snömodd är det ju ingen hit, fick gå och dra vagnen bakom mig då. Men annars... :-)

No comments: