Sunday, January 23, 2011

Amma mamma!

Stod i H&Ms provrum idag och provade BHs. Majken satt i vagnen utanför och jag höll dörren på glänt, inte helt lätt. Majken var lite uttråkad och jag var stressad med mycket att prova. När jag klädde av mig för att prova och min egen BH åkte av började Majken gnälla, sådär "uhuu uhuuuu uhu uhu" som hon gör när hon ser brösten och vill ha mat. Så då var det väl bara att slita åt sig ungen å ge henne lite käk inne i provhytten då då ;)


Drömde förresten så knäppt inatt. Drömde om krig och fitness-killar. Jag var med i krig efter krig, dog och återuppstod i nya krig. Minns att jag typ gömde mig under en kyrkbänk men blev uppsliten därifrån och dödad när soldaterna kom dundrandes över bänkraderna... Usch. Men det var inte alls så farligt som det låter, i drömmen alltså. Sedan gömde jag mig undan kriget, borta på en strand stod jag. Där snckade jag med två fitness-killar, som stod och ville vara "snyggast".
Antar att jag blivit påverkad av min sambos youtube-nörderi (han kikar gärna på vältränade män och stridsvagnar, väldigt genusmedvetet, jag vet)


Nu står en potatisgratäng och jäser till sig i ugnen. Kassler, sallad och gräddsås till. Lite mat ska man väl också få i sig. Sedan kanske jag äter upp kladdkakeresterna från igår, bara kanske ;)

1 comment:

Linn said...

Åh visst är det bara så himla sött när dom gör så. :) Sådär gör Elise ofta när vi badar och hon börjar bli trött. Då kastar hon sig på mig och vill äta. :) Så mysigt tycker jag.