Saturday, January 22, 2011

24 år!

Grattis till mig idag, eller något! 24 känns läskigt på något sätt...

Jag är iaf heeelt slut nu. Har haft hela Johans familj/släkt här hemma och gud. Är så matt så jag vet inte om jag orkar vara uppe till P3 Guld ikväll, fast det vill jag ju verkligen se! Bjöd på hemmagjord cheesecake (första gången jag gort det, blev sådär... Och kladdkaka. Gott men jag var inte så sötsugen tyvärr)

Ska ta en långpromenad med Majken i vagnen sen när hon ska sova. Efter en hel dag inne med massa folk (noll syre) så behöver man komma UT och få LUFT.

Majkens 9-månaders-inlägg kommer snart förresten, hon blev ju 9-månader igår ;)

4 comments:

micksan said...

Grattis på födelsedagen! :)
Blev bara nyfiken, hur gör du när du går ut med henne nu på kvällen? Somnar hon för natten? Går du ut med henne i pyjamas och bara lyfter över henne till sängen utan att hon vaknar ? :)

Linn said...

Grattis igen! :) Låter som om det var en helt okej dag, gott med cheesecake och kladdkaka. Nu blev jag ju sugen på att baka. ;)

helenesskolsida said...

Grattis en dag i efterskott! 24 är ingen ålder :-) Tänk jag, som snart blir 35. Shit alltså :-) Ändå känner jag mig ung och på topp. Siffran gör mig äldre än vad jag känner mig :-D

Grattis igen och jag hoppas att du hade en riktigt fin dag igår, även om du blev lite matt.

Kram!

Rebecca said...

Grattis i efterskott! Till både dig och Majken! =)