Wednesday, January 12, 2011

Julen är borta

Har ägnat förmiddagen åt att städa bort julen, gud så skönt! Älskar att ha det julmysigt i juletid, med gran, tomtar, duk och gardiner - men efter några veckor är det dags att gå vidare. In med ljus, växter, den ordinarie (mycket finare) inredningen. Ah så fint det blir! Hittade förresten en underbar vas igår på second hand, kanske att vaser blir min nya grej? Njae... Kommer snart ett bildbombsinlägg på en massa saker jag skulle fotat för länge sedan. Men ni vet, att fota och lägga in regelbundet i bloggen, det blir liksom inte av för mig. Lata jag.

1 comment:

Linn said...

Oj, nu hade jag massor att läsa ikapp! Vad fort allt går med Majken nu, kul att läsa om hur hon utvecklas. :) Och vad skönt att städa bort julen, tror jag ska börja med det i dag jag också. Det har som inte funnits tid eller energi till det. Tack för tumhållningen förresten, det kan behövas!