Wednesday, December 1, 2010

Majken var en panda

idag på öppna förskolan, i sin nya panda-dräkt. Gulligt så det förslår! Där var det förresten rena bebis-racet idag, fullt hus med måånga bebisar i Majkens ålder (alla ur vår föräldragrupp kom) + en ny föräldragrupp med pluttar födda augusti/september, pluttisar! Majken somnade efter lite mellanmålsamning men vaknade såklart när jag försökte smyga på henne overallen. Sov gjorde hon istället mellan 17:00-17:40 efter lite amning, så nu återstår det att se hur/när hon somnar i natt.

Nej, jag börjar känna mig lite dålig, ont i halsen och varm... Blir till att sova ordentligt i natt, och upp ordentligt! Suck, jag är så bra på att försova mig nu för tiden. Inte för att jag har någon tid att passa direkt, men man vill ju gärna ha rutiner man följer dagligen, inte minst för Majkens skull. Vi har iaf fått in en ganska bra rutin gällande hennes sömn och måltider nu, känns skönt att ha det.

Hoppas ni får en fin kväll!

No comments: