Thursday, December 2, 2010

Dag 12 – I min handväska

Handväska? Min? Vad är en handväska?

De senaste 7 månaderna har min "handväska" varit en beigemönstrad skötväskehistoria från Emmaljunga. Inte snygg, inte heller särskilt praktisk konstigt nog. Den är i messengerstil med ett stort jobbigt lock med fula spännen på, har den alltid halvöppen för det blir enklast så, men usch jag gillar den inte.
Så nu ska den bytas ut mot min svarta lilla lilla sportbag från H&M (2006). Den är perfekt, och lite knasig, den är liten men stor samtidigt. Det ryms hur mycket som helst inuti den.
Vad som ska finnas i den:
Blöjor.
Tvättlappar.
Skötunderlägg.
Dreggelscarf.
Hudkräm.
Leksaker.
Babybjörnselen.
Börs.
Julrecept (för tillfället, bra att bara plocka fram om man är i en affär och ska handla)

Så såg det inte riktigt ut för ett år sedan, då användes dessa, hoppas vi ses snart igen älskade älskade läderväskor:



No comments: