Friday, December 17, 2010

Dag 23 - Det här får mig att må bättre + saker jag gillar

Nu kör jag personligen, inte saker som fred på jorden (som såklart också skulle få mig och alla med mig att må bättre)

Lugn och ro. Daphne. Majken. Johan. Min familj. Min hemstad Örnsköldsvik, som är ett så vackert ställe, det förstår man nu när man bott på andra platser. Växter. Grönt. Bloggar. Forum. Fina väskor. Pengar till mig, som inte ska till mat eller Majken, vilket är sällsynt nu för tiden. Musik. Choklad. Skog. Stad. Åka båt snabbt så håret flyger i vinden. Fina bilar. Känslan man får efter en lång promenad ute, gärna då det är lite kallt. StepDance - bästa träningen. Bodybalance/Yoga. Skogsstigar med bark - ljuvligt. Pullips. My little Ponys. Modellhästar. Julgodis. Födelsedagar. Tidningar, jag är tidningsnarkoman. Tidiga mornar. Sena nätter. Nyheter. Sea of shoes. Utsikter. Glass. Shetland Sheepdogs. Islandshästar. Ridning, men helst inte hoppning. Helg. Torsdagar. The Radio Dept. Resor. New York. Fotografering. Diskussioner. Debatt. Dokumentärer. Den där slutkörd-helt-seg-i-huvudet-trött-glad-lättad-känslan efter en lyckad tenta, alla mina tentor blir lyckade. MVG. Naturkunskap. De underbara lärare jag fortfarande bär i minnet från gymnasiet. Vänner, de som alltid finns där. Öronproppar. Tavlor. Träd. Internet. Skvaller. Barnvagnar. Dockvagnar. Tända ljus på vintern. Popcorn. 3D- bio. Urtymme. Värme. En varm dusch efter en kall dag. Att få jobba. När man skrivit klart en lång jobbig text, ah! Ekologiskt. Kunskap. Lyhördhet. Kärlek.

No comments: