Thursday, November 4, 2010

Mat

Tack för era svar angående matrutiner! Kanske inte bara är jag som känt sig lite lost i den här frågan. Jag ska gå på magkänslan framöver, tror det blir bäst så. Kanske ringa BVC om det skulle dyka upp något (eller fråga här) och söka recept med google.

Förresten, min tjej har gått upp ordentligt i vikt senaste tiden. För två veckor och en dag sedan (den 20/10) vägde hon 6,855 g, idag tog vi en sväng förbi BVC för att låna vågen på toaletten, vi har ju ingen tid dit förren Majken är 10 månader men jag känner att jag vill hålla koll på vikten ändå. Nu igger damen på stadiga 7,290 g! Hon har verkligen tjockat på sig nu sedan vi ändrat hennes rutiner, nu får hon ersättning och smakisar. Hon får vad hon behöver. Det värsta var i sensomras, den 22/7 vägde hon ca 5,300, den 3/9 vägde hon ca 5,800.
Min mjölk räckte helt enkelt inte och hon var smal, så smal.

Så skönt att ha en knubbis igen :)


Imorgon blir det ledig kväll för mig, ska med mamma och två av hennes arbetskamrater till Örebro slott för att gå en spökvandring. Huu! Men jag älskar ju skräckisar så det här kanske är något för mig...

No comments: