Tuesday, November 16, 2010

City korgen såld

Inte mer än 20 timmar hann den ligga ute på blocket, så var den såld - gött! Men nog svider det lite, vår fina skogsgröna city korg, Majkens första "vagn". Köpte den i september ifjol uppe i Kil, dit den nu också såldes, lustigt va? Då var jag bara i andra månaden, och min sambo undrade väl vad tusan jag höll på med som redan köpte liggdelen... Men han gillade den och nästan 6 månader hade vi den med oss. Fast det var jättesött att se en ny bebismage åka iväg med den, vive la återvinning!


Ja jag vet, jag älskar vagnar lite för mycket.


Nu: bråttom bråttom för att hinna ta bussen till en promenad i skogen, tidsoptimisten i mig sviker aldrig.

3 comments:

micksan said...

Skönt att kunna sälja iväg lite grejer. Nicklas tyckte vi ska sälja iväg babyskyddet...men jag vet inte. Vill man inte ha den till nästa bebis? För jag hade ju hoppats på en bebis när Saga är 2-3 år tror jag. :)

helenesskolsida said...

Återvinning är bra! Jag ska också sälja av, nån gång ;-)

Anonymous said...

Snygg den var!
Tack för idag, alltid skönt att få prata barn, förlossning och allt sånt. :)