Friday, November 26, 2010

Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag

Min standard-hemma-med-bebis-outfit(som jag är döless på):
Svarta sockar, svarta leggings, svart amnings-t-shirt samt en stickad bolero från H&M anno 2004 gissar jag.
Varför dessa val undrar ni? Jo:
Leggings: fantastiskt praktiskt när man ska leka och ligga i babygym, inget som skär in eller åker ned.
Amningströja: säger sig självt.
Stickad bolero: håller mig varm utan att jag blir för varm, perfekt alltså.

Idag blev det dock andra färger, en vit amningströja, grå leggings och grå mjukisbyxor ovanpå eftersom det är iskallt (-10) här idag. Borde dock ta av mig mjukisarna nu för det blir väldigt varmt med dem inne.

Ha en trevlig helg så ses vi när jag fått igång samb... datorn! Imorgon blir det smörgåstårta hos svägerskan i 3,8 miljoners villan. Inte alls ångest, inte alls.

1 comment:

helenesskolsida said...

Din outfit skiljer sig inte mycket från min. Eftersom jag inte har några långa leggings så kör jag med mjukisbrallor och urtvättade, matstänks-fläckiga t-shirts. Går jag ut åker en kofta på, inhandlad på Röda korset :-)