Tuesday, March 30, 2010

Trött

Åh. Jag gör ingeting om dagarna. Absolut ingenting nyttigt alls och jag håller på att bli tokig. Fastnar framför datorn och hatar att sitta här, vill göra saker - men det orkar jag inte. Håller på att tvätta just nu men det kanske jag inte heller ska, bära tunga tvättkorgar alltså? När Johan kommer hem ska jag slita bilnyckeln ur handen på honom och sticka iväg och handla. ICA Maxi. Min lilla dos av verklighet när det enda man ser är den här lägenheten.

Men jag ska inte klaga. Det är bra att jag får vila upp mig inför det maratonlopp som stundar. Dessutom kommer mamma nästa vecka och då blir det nog fart på det här stället också (hej mamma!)

Nej nu ska jag härifrån, inviga nya moppen kanske?

2 comments:

helenesskolsida said...

Visst är det tråkigt att bara vara hemma och glo och inte känna att man gör nytta! Det finns massor jag vill göra som jag inte orkar med men det är bara att gilla läget. Snart är vi inte ensamma längre och då kommer man njuta de gånger man faktiskt ÄR själv ;-)

Kram till dig!

Mimas said...

Fart på det här stället? När jag kommer? Ha ha ha - tack för den du! Jag kanske är så slut då så jag bara ligger som en disktrasa och så får ni passa upp på mig ;-)