Thursday, March 25, 2010

I-landsproblem

Ånej, Johan ska ha bilen imorgon. Jag har ju klipptid i stan klockan 8:30! Sen börjar ju barnmässan, och jag skulle ju ut till Apoteket, storhandla på ICA MAxi, handla amnings-BH på H&M m.m m.m
Och jag är för snål för att åka runt med bussen, 22 kr turen - inte en chans. Ska jag ta cykeln? Ner till frisören på Haga är det bara nerförsbacke, sen borde det gå hyffsat lätt vidare till Mässan, men att ta sig hem sen, ja jag behöver ju inte stressa iaf. Fast storhandla får vi göra ikväll, efter att vi hämtat skötbordet. Det säger sig självt, är omöjligt med cykeln ;) Fast att cykla, jag vet inte. Har inte cyklat sen i december, och min fysiska form har förändrats en smula sedan dess. Men vad tusan, jag tar det lugnt. Sedan är Karlstad rätt platt, så det passar ju mig perfekt just nu. Tror ändå jag tar en testrunda med cykeln idag, för att se om jag öht klarar av att cykla.

Jag hade en skum dröm för några dagar sedan. Jag drömde att jag fick min bebis av en annan tjej, som sa att h*n hade ätit men kanske ville ha mer så jag fick amma om jag ville. Så jag ammade och det var jättemysigt, men sedan var jag tvungen att lämna tillbaka bebisen till den där tjejen. Kändes väldigt konstigt och tråkigt. Det kanske inte ens var min bebis jag drömde om utan Vide? Att det inte var "min" alltså.


Underbar:




Yey, såg precis att man får senaste mama gratis på barnmässan, och jag som tänkte köpa den idag - 45 kr sparade!

No comments: