Thursday, March 18, 2010

Tankar

Det känns som att jag kommer att vara gravid i en evighet. Jag har BF den 12 april och i min värld existerar inte att bebisen kommer innan dess. Det känns liksom för osannolikt. Kanske en kombination av att jag inte har några känningar alls och att jag tycker att det är helt otroligt att det över huvud taget ska komma en bebis?
Jag läser om så många som har sammandragningar/förvärkar, misstänker att slemproppen gått osv osv. En tjej som jag följer via hennes blogg har nu fått konstaterat att hennes förlossning startat (lycka till Sandra!) och hon ligger endast två veckor före mig.
Ahh varför kan inte jag få känna något?

1 comment:

Tova said...

Haha, jag var precis som du är nu!! Hade inga känningar WHATSOEVER och nästan längtade efter sammandrgagningar, smärtor osv. trodde nästan att det inte skulle komma ut en bebis för mig, att jag var ett undantagsfall eller nåt :P
Fast sen kom han ju trots allt. Och jag fick ju mina första "känningar" typ några timmar innan han föddes, haha.