Friday, March 5, 2010

Halsbränna

Ja, idag är allt äckligt och jag har halsbränna. Kul.

Har iaf nyss kommit in från skön promenad i solskenet med Daphne, världens bästa sällskap. Det var isigt och kallt om kinderna men i solen gick det bra att gå, kändes himla skönt till och med!
Har bökat runt den här morgonen med en bråkig dator (han har blivit besatt av ett otäckt virus som pappa ska hjälpa oss med) och hjälpt min kära sambo med ett CV som nu är ivägskickat. Hoppas det ser bra ut nu, håller tummarna.

Nä, nu ska jag vara så knäpp att jag ska dra ner persiennerna borta i vardagsrummet och se en skräckfilm. Verkligen inte läge nu mitt på ljusa, vackra dagen men jag måste - filmen ska igen kl 18. Dessutom har jag ju redan varit ute, det lättade mitt samvete lite att gnata på ute nu när det är så fint väder.
Filmen jag ska se är The Orphan, hoppas på att den duger - jag är extremt kräsen när det kommer till skräck.

Hej så länge.

No comments: