Friday, March 12, 2010

12 Mars - 12 April

En månad till BF idag! Jag tror inte att något kommer att hända innan BF, snarare någon vecka efter/därikring. Men man vet ju aldrig. När jag pratade med min BM om en provtagning jag ska ha om tre veckor sa hon att det kanske inte blir av om jag redan fött då, mjo visst tänkte jag. Är så iskallt inställd på att gå över. Men vem vet, det är ju kroppen som bestämmer när bebisen är klar och om bara någon vecka räknas jag ju som fullgången.

Idag kom förresten skötväskan, är såå nöjd! Alltid lite av ett vågspel att köpa från tradera men den var hu fräsch som helst, känns ny helt enkelt. Johan har redan modellat runt den här i lägenheten och verkar nöjd han med ;)

Nu blir det På Spåret.

3 comments:

helen said...

Hej hej, jo vi ska köra mondialen helt och hållet tror vi. Vad har ni valt för vagn, inte långt kvar för dej ser jag, vet ni vad de gömmer sig för kön i magen?

Sandra said...

Haha verkar som om du har helt rätt i din kommentar! Jag städade och sen så skulle vi iväg och har gått en massa. Men så fort jag började göra något så slutade jag ha känningar. Nu kom vi nyss hem, så får väl se om det sätter igång igen när jag lugnar ner mig.

Jag ska härmed inte göra något utan bara ta det lugnt, verkar ju vara den bästa medicinen haha

helen said...

Okej, jo den vagnen verkar bra den med :) Förstår det, känns väldigt avlägset med förlossning för mig vi har ju så lång tid kvar, men tiden kommer nog gå undan. :) Har in inhandlat allt till bebis ännu? :)