Friday, March 19, 2010

37



Här kommer en bilduppdatering på magen, från i tisdags - vecka 37 (36+1)



Och en snett underifrån, från förra veckan i vecka 36 (35+3)
Bristningarna är inte speciellt sköna, så enda gången jag petar där är när jag smörjer in magen. Jag som trodde där ett tag att jag skulle slippa dem, men så blev det inte. Det är trots allt ingenting som spelar någon roll, en fis i rymden. Vilken boll jag har förresten, inser jag när jag ser den här bilden.

Observera förresten den lilla hunden i nedre hörnet ;-)


Idag är det regnigt ute, tråkigt dåd et inte finns så mycket ute att göra. Eller, det är inte så roligt att göra något ute. Varken jag eller Daphne var sugna på att vara ute länge förut. Men snön bokstavligen regnar bort, och det är bara positivt! Blir att slappa idag, men ska ändå renbädda, fixa klipptid (behövs!) och lite annat.

4 comments:

Sandra said...

Usch vette tusan om jag orkar med 2 veckor.
BM sa att jag skulle ha inom en vecka, så jag håller henne vid det, annars slår jag henne :P

Jag vet ju iaf att värkarna gör skillnad eftersom jag var öppen 2cm igår vid BM besöket, så är nog uppe i 3 nu. Vill bara att värkarna ska bli mer regelbundna så att man kan få åka in :P

Linn said...

Naw, fina magen, och söta Daffis. ;) Jag vill också ha regn! Här har det kommit ännu mer snö...

Unknown said...

God kväll,
Snubblade in på din blogg via en annan blogg, och tur är väl det! Hit kommer jag åter.

All lycka med den stundande graviditeten. Jag saknar verkligen min gravid-mage...

Välkommen in till mig!
Kram från Camilla
♥ ♥ ♥

Linn said...

Härligt med tio plusgrader, men fy så jobbigt att vara utan vatten! Är det för att tjälen i backen har gått som rören går sönder? Hoppas att ni har fått tillbaka vattnet nu i alla fall. Kramar