Saturday, March 6, 2010

Hårt och runt

Det är så häftigt när man känner på magen och känner något hort och runt där inne, kände nyss vad jag tror är bebisens huvud. Oftast är det den breda rumpan som ligger och trycker upp mot mellangärdet, ska den ut ur mig sen också?!... Satt nyss och kände och pratade med bebisen och så fick jag lite respons, lite bök sådär. Men det märks att det är trångt nu, ingen plats för kullerbyttor precis. När h*n kommer ut ska jag bära runt på h*n i den här (som ligger tvättad och klar i garderoben)
Lindex Shop Online - Filt




Ska strax äta lite lunch, blir goda rester från igår. Ikväll är förresten första lördagen sedan i januari som jag är ledig från jobb! Så ikväll blir det första gången jag ser ett Melodifestivalenavsnitt. Inte så dramatiskt kanske, men det ska bli kul. Har ju knappt ens hört låtarna trots att det är andra chansen. Jag håller iaf på Pain of salvation och Pauline, hörde den alldeles nyss för första gången på radion.

Johan är ute i skattkärr och pimplar med Anders, underbart väder ute så det är ju perfekt! Själv orkar jag inte vara där hela dan, åker nog ut senare ändå för att hämta honom. Mår mest halvilla och vill pyssla hemma. Vill ta upp spjälsäng, vagn, bädda... Men det kommer inte bli av förrens om några veckor. Vi har ju inget bebisrum utan måste trycka in allt lite här och där det passar. Så det får bli senare.


Här kommer förresten ett första försök att lägga in en bild, tja, såhär ser magen ut framifrån iaf :-)


2 comments:

Linn said...

Vilka härliga färger det var på filten, jättesöt. Och fina magen! :) Skönt att du får vara ledig nu och bara vila upp dig inför den stora dagen. När är det bebisen brukar fixeras? Kramar!

Sandra said...

Det brukar vara nu i krokarna faktiskt, får se på måndag hos BM om den har det :) Kram!