Saturday, March 27, 2010

80 kilo

Så, nu har man sprängt den magiska gränsen. Har aldrig tidigare vägt 80 kilo eller mer. Kom att tänka på det igår, inte konstigt att man är långsam, tung och trött egentligen. De här senaste kilona kommer mycket från vätskan jag samlat på mig, började för någon vecka sedan. Mina fötter är inte lika smala som dom brukar och händerna känns stora och stela, känns framförallt när man ska göra saker som kräver lite finmotorik.

Idag är det en sån där tråkdag då man inte gör något. Johan spelar GTA och jag är trött som jag vet inte vad. Men vill ändå få tummen ur och göra något. Har börjat packa BB-väskan, men det mesta kan inte packas förrän på tisdag då jag har tvätt-tid. Får städa lite och läsa, som vanligt. Har mensvärk nu, sitter framtill och i ryggen. Undrar verkligen, verkligen hur förlossningsvärkar känns. Jag hoppas att jag kommer att klara av dem. Återstår att se.

1 comment:

mikaela said...

är också närmare 80kg tung nu. tungt som fasen är det! tur att man förhoppningsvis kissar av sig allt sen ;p