Friday, March 26, 2010

Fredag

Det blir inget cyklande idag ändå. Jag som förberett mig så, tänkt ut vägen via hitta.se och sett allt i mitt huvud. Men jag måste nog inse att när en vanlig kvarterspromenad är jobbig, så ska jag nog inte hoppa upp på en cykel och köra runt Karlstad - en sträcka på minst en mil. Johan tyckte INTE att jag skulle cykla, det var väntat. Så nu blir det bussen, känns ganska skönt ändå.

Så.


Nu har jag ätit frukost, den bestod av tre polarkakor (en av få brödsorter som går ner numera) och en banan. Plus två stora vattenglas och en vitamintablett.
Nu ska jag ut med Daphne så hon får kissa av sig lite, just nu ligger hon i husses säng - vilket hon gör nästan jämt.

Bebisen masserar mig inifrån just nu också, långsamt och lugnt men ganska så hårt! Ibland får man stanna upp i det man gör för det känns så pass mycket. Hårt, hårt knådande inifrån - tänk att man har en liten men stark människa där inne?

No comments: