Saturday, April 30, 2011

Jobb och jobb

Men nu sitter jag här, efter lite kort valborgsfirande i Grän.

Är hyfsat nervös nu, sitter och läser på lite om hundutställningar, är ju dags för mig och Daphne imorgon... Jag VET, lite sent att läsa på nu, självklart, men det jag läser handlar mest om vad som händer i ringen, kontakten mellan mig och Daphne finns redan. Det här grejar vi!
Men, hon löper (hallå, det händer 2 ggr år måste hon göra det nu?!) men enligt vad jag läst så ska det inte hindra henne från att få ställa upp, phu! Var rädd för det först. Angående eventuella chanser så vet jag redan att Daphne är för liten för rasen, men det här känns mest som en kul grej för att få visa upp henne och se vilken kritik hon får. Positiv som negativ.

Borde kanske sova, ska upp och bada hund runt 6-snåret.

2 comments:

Anonymous said...

Spännande! Hoppas det går bra och lycka till! :)

Linn said...

Tackar! Vilken lyxsäng Daphne fick då. ;) Hoppas att utställningen går bra för er i dag!