Sunday, April 17, 2011

Söndag


Och jobb idag också. Sedan var vi iväg till Borgvik för att fira D, blev lite smått firande.Ganska sporadiskt faktiskt då vi inte var alla där, någon sjuk (lille kusin V som kan gå nu, synd att vi missade honom!), någon som jobbade... Men kul ändå!
Ska bli ännu roligare när vi kan mötas upp allihop på torsdag... Tog själv en skogspromenad med Majken och Daphne upp på elljusspåret i skogen, fotograferade och njöt. Landet är bra härligt.


Majken plockar (läs: mosar) en vitsippa :)

2 comments:

Linn said...

Härligt med vitsippor, det får jag aldrig se här uppe. :) Nä, jag har inte läst boken men jag börjar känna ett starkt behov av att göra det! Håller på att bli knäpp ibland känns det som... Inte lätt att vara projektledare. :P Tror jag ska lägga till den där boken i min nästa beställning. Fick du mitt sms förresten?

Anonymous said...

Skogen och landet är underbart! E försökte äta sin vitsippa som han fick hålla i, men varken hans farmor eller jag tyckte det var en speciellt bra idé ;)