Tuesday, April 12, 2011

Svar

Hihi, vilka söta gissningar ni kom med! Men tyvärr var ingen rätt.
Det jag tänkte på var nämligen att Majkens kläder är i nästan exakt samma nyanser som gåstolen, och de kommer i samma ordning! Såg det inte då när hon hade det på sig, såg det först nu när jag gick igenom bilderna på datorn. Så himla knäppt!


Förresten, nu har jag skickat in en hoppfull anmälan till universitetsstudier i höst. Åh vad skönt det känns! Det här är bara så rätt. Nu kör vi.


Men NU blir det Underkastelsen på ettan.

2 comments:

Livmodern said...

Haha, jag såg det direkt men jag hann inte svara! Jag har insett att Siri har en massa leksaker som matchar varandra (ljusrosa, lime, gul och turkos). De kommer inte från samma tillverkare, men ändå ser det ut som att de "hör ihop", precis som majken och gåstolen :)

Linn said...

Haha va roligt! :D