Friday, April 8, 2011

Vilken härlig vecka!

Fredag idag, imorgon och på söndag jobbar jag. Men bara till 14.

Vet inte om jag skrev det men i lördags var jag ute och fikade med en "ungdomskompis" (istället för barndomskompis) och hade det supertrevligt. Avhandlade gamla bekanta/vänner från högstadiet, och vad de gör nu. Spännande och shisses vad folk har hamnat på olika platser.
På kvällen gick jag och J ut för att äta sushi. Pinsamma pinsamma jag hade en superbra kupong med mig, 2 betala för 1! Snopet som tusan blev det när vi satt där, räckte fram kupongen, och fick höra att den bara gällde avhämtning. Att jag inte såg det, jag hade ju lusläst tyckte jag. Jaja. Vi åt där iaf. Och jag som trodde att jag gillade sushi, nu vet jag bättre. Okej det är fräscht och nyttigt och OK gott, men inte mer. Nej. Kvällen avslutades med efterrätt på McD, milkshake till J och McFlurry Oreo till mig. Hahaha. Som om man försökt vara lite fin och häftig och äta sushi, och sedan avsluta med en riktig wt-bomb. Oh well, det är kontrasterna som gör 'et!

Igår var jag som sagt hos M och fick god lunch och pratade loss om allt mellan himmel och jord, trevligt trevligt. Vi tog även en rejäl promenad på skumpiga och leriga skogsvägar, där fick vi motion för en hel vecka, tycker du inte, M? :)

Nu är jag hemkommen från trevlig fika hos J, tog en tur till stan för en retur och ett försök att få gumman att somna. Gick prima alltihop.

Nu är det fredag, gött!

1 comment:

Anonymous said...

Haha! Kan inte göra annat än att hålla med. Jobbigt var det, men mycket trevligt. Och du, tror du inte Ebba bebisen kommit nu?! :)
Skönt att du fick jobba ett par timmar iaf. Alla bäckar små som det så fint heter... Och ang sushi, jag vill så gärna tycka att det är gott, för man är ju så nyttig/häftig/inne om man äter det. Men nej, när vi testade i höstas så blev vi inte speciellt impade. Man kan ju inte gilla allt helt enkelt ;)

Ha en super mysig helg nu så hoppas jag verkligen att vi ses snart!