Monday, April 19, 2010

Varmt

Det är så underbart med vår! Gick ut med Daphne på en halvtimmespromenad i förmiddags. Hade ullkappan på mig och det var ett misstag... Efter 10 minuter var den uppknäppt och efter ytterligare 10 min höll jag den i armvecket istället.

Sedan dess har det inte hänt så hemskt mycket tyvärr. Jag och magen har legat på soffan och tagit det lugnt. Söta Linn ringde och vi pratade en bra stund, hoppas vi kan ses i sommar! Det glömde jag säga.

Annars känner jag mig lite som en grottmänniska just nu, vill mest bara dra mig undan och uggla här inne... Låter kanske tragiskt men jag inbillar mig att det är en förberedelse på förlossningen.

Tänk att magen varit såhär liten:

2 comments:

Linn said...

Ville bara säga att det var roligt att få prata med dig i dag. :) Jag hoppas också att vi kan ses i sommar, det hade varit jätteroligt! Kramar

jessika said...

nemen, ja det är väl därför hon gör som hon gör, för att hon är en liten tigerbebis :D hon låg ju i en tigermage med :D jag kallade ju min mage för det eftersom jag hade sånna bristningar :D hihi, så passande ! snart så kommer din tiger ut med, håller koll varje dag ska du veta och håller alla mina tummar !