Friday, April 16, 2010

Dagarna går - BF+4

Jag börjar bli knäpp, för nu känns det här faktiskt lite spännande. Typ, hur långt över tiden kan man egentligen gå? Låg och funderade på det här i sängen igår, hur länge kroppen skulle kunna gå som gravid - om det inte fanns igångsättande åtgärder på sjukhus osv. Skulle nästan vara lite kul om man kom på nästa BM-tid den 22, bara för att.

Eller nej. Det skulle vara mycket bättre om bebisen kom innan förstås. Helst NU, helst igår. Åh vad jag skulle vilja ha min sambos kropp... Jag frågade om vi kunde byta men jag fick inget svar...

Såhär såg jag ut iförrgår:

4 comments:

micksan said...

Kan tänka mig att väntan är lång. Jag är oerhört glad att vi slapp övertid, var nog lång väntan före ändå. Men snart har ni er bebis hos er :)

FLOOSAN said...

Väntar är extra lång på slutet jag gick 14+ längsta dagarna i mitt liv.
Men helt klart värt väntan

Linn said...

Hoppas verkligen att det kommer i gång snart, verkar inget roligt alls att behöva gå och vänta så där. Såg att du lagt in vräkningsbrevet, visst var det bra? ;)

Fru Evelina said...

Åh nu är det nära! Jag tror att medel för en förstföderska är att föda på bf +4 så du kanske hinner!?

Kram!