Saturday, April 10, 2010

Varit vaken sen 4

Vaknade av en sur uppstötning. Spya i munnen alltså. Gick upp för att dricka vatten, kissa och borsta tänderna. La mig i sängen och hoppades på att få somna, men nej. Försökte ett tag innan jag började bläddrade i en katalog. Släckte sedan igen men kunde inte somna. Halsbränna och ont i kroppen (ryggen) hur jag än låg. Det var svart när jag vaknade, helt ljust när jag gick upp. Är fortfarande vaken. Kommer nog att behöva slockna några timmar mitt på dagen idag.

Är så jäkla less nu. Känner mig som ett mjölkpaket utan öppning. Ni vet den där snippen man vrider bort. Bara ett fullt mjölkpaket utan möjlighet att klara av något.

2 comments:

Kajalpennan said...

Känner igen det där. Lägg till lite vadkramp och natten är räddad

Anonymous said...

usch, jag var nästan vaken från samma tid som dig så det blir vila här med sen. man går bara hela dagarna o hoppas nästa natt blir bättre;). dessa kramper i höfterna kunde man gott få slippa tycker jag..men nu är det inte lång tid kvar för någon av oss. kram!!