Friday, April 9, 2010

Sovit läänge

Pinsamt länge till och med. Gick upp 12:30 idag. Satt och kikade på byggarbetarna här nere ett tag och tänkte att "tänk om dom visste att jag GÅR UPP nu..." Tss.

:O


Men det behövdes nog.
Drömde en massa knasigt också, var med Johan på en massa äventyr i Sverige, på knäppa platser med personer jag både kände igen och inte. Bland annat så var vi hos ett gammalt par som hade en åker - där mellersta norrland låg i miniatyr. Man såg alla berg och städer och alltihop, på en yta som en vanlig stor gräsmatta. Skumt. Drömde då också att jag gått upp REJÄLT. Jag var riktigt riktigt fet och vägde säkert 150-200 kilo. Tänkte att oj, nu har jag att göra med viktminskningen sen... Vad ska Johan tycka egentligen? Skönt att vakna upp till sin egna kropp ;-)


Och så en bild från förra veckan i v. 38+0 (tisdagen den 30 mars) Där har jag rakt hår för ovanlighetens skull, klippte mig ju den 26 så det häll i sig ett tag. Nu är det huller om buller igen...

1 comment:

Linn said...

Haha, det var ingen dålig dröm du hade. ;) Vad fint håret blev, det lilla man ser på bilden i alla fall. Och fina magen! :)