Thursday, April 15, 2010

Klockrent

Linn kommenterade på min facebook-sida idag och jag är bara tvungen att återge vad hon skrev här, det sammanfattar läget ganska bra: (Dock är det TRE veckor som gäller i Karlstad för igångsättning, kan inte nog poängtera den ******)

"Bäste Bebis,

Härmed varslar jag, i egenskap av hyresvärd, Dig om vräkning.... Visa mer

Vräkningen kommer äga rum snarast, dock senast inom 2 veckor. Till grund för vräkningen föreligger totalt ointresse från Din sida att följa sedan tidigare överenskommen hyresperiod med slutdatum 10-04-12.

För att underlätta för alla berörda parter ber jag Dig att flytta ut självmant.

Med vänlig hälsning
Hyresvärden Mamma"

2 comments:

Fru Kohl said...

Å vad jag är glad att det är 2 veckor här. Håller på att bli knäpp (efter bara en knapp vecka) Dock vill jag verkligen inte bli igångsatt... varför kan han inte bara komma ut?

Sofie - Radhusmamman said...

Ha ha :)
Så där hotade jag också bebis i magen när jag hade gått en vecka över tiden. Och samma kväll tittade han ut.

Hoppas du slipper gå så många dagar till nu.

Trevlig blogg du har förresten. Det är mitt första besök här.