Friday, June 29, 2012

Lisebeeeerg here we come!

Alltså jag känner mig lite nördig när jag glatt proklamerar för alla att jag minsann ska till Liseberg på lördag, som en glad liten unge! Och sen att jag drog med mig syrra och Majkis kusin på äventyrsbad i onsdags... Men jag gillar det verkligen! Jag älskar åkattraktioner, bad, lek och spänning. Behöver jag säga att jag var den enda som vågade åka Atmosphere ifjol? Min sambo och hans lillebror är rätt mesiga överlag på sådant här, E skulle åka men hoppade av när vi skulle ställa oss i kön..
Men hursom, jag älskar det och jag struntar i att jag är vuxen med barn och mini-familjebuss med nalle puh-solskydd på rutorna - är det kul så är det ;)

Nu ska jag bums i säng så jag orkar åka imorgon. Natti!

1 comment:

Anonymous said...

Äsch! Det är viktigt med barnasinnet i behåll. Ha så skoj nu och åk en massa saker! Är avis ska du veta!