Thursday, June 14, 2012

Bebislycka

Och fina S fick en liten M i natt! Jag är så glad och uppspelt och lite tårmild, tänk att man ska behöva vänta en månad på att få ses. M-namnet var förresten det namn vi funderade på till Majken, det eller Majken då. Så ett himla fint namn har de valt!

Har umgåtts med L och O hela förmiddagen och haft det jätteskoj, de är hemma hela sommaren också så jag hoppas vi kan komma iväg på fler utflykter. Och tack L för att du alltid är så organiserad och tar med dig både frukt och mackor och  tjockpannkaka - Majken och jag tackar! Dagens besök blev mariebergsskogen följt av stan och sedan promenad hem. Har alltså blivit mycket gnetande idag.

Nej nu ska jag ta hand om min unge. Förresten, hur knasiga grejer kan en tvååring komma på att göra/ställa till med? Jag har slutat förvånas! Imorse när vi hade bråttom stod hon vid mitt nattduksbord och smetade fet, gul kräm i sitt hår, bara för att. Jahapp.

No comments: