Thursday, June 21, 2012

Burn baby burn

Vi har spenderat galet, underbart mycket tid med L och O i veckan, och som vanligt tänker man mer på ungen och glömmer sig själv. Som nu. Jag sitter i en hud som sticks, bränner och är öm - jag är småröd och känslig på armar och i ansikte - ouch! Varför glömde jag smörja mig när jag så omsorgsfullt smörjde Majken? Man tänker väl att äsch, solen tar väl inte så mycket, det blir väl inte nå vidare värst väder idag. Och så pang, är man ute i strålande solen i 7 timmar i sträck och ja, tiden går. När man kommer hem ser och känner man det man inte upptäckte tidigare. Nu blir det inomhushäng och smörja smörja smörja.

Glad midsommar!

1 comment:

Anonymous said...

Det är farligt det där, långärmat och solhatt nästa för dig kanske? ;)

Trevlig midsommar till er hela familjen! Hoppas vi kan ses något innan ni drar iväg på äventyr :)