Wednesday, June 27, 2012

Mör!

Helt slut efter en heldag på Gustavsvik. Vi har röjt och haft jättekul!
Vi fick fint om än lite värmefattigt väder. Varmt men inte varmt nog för att det ska vara jätteskönt att springa runt bland utepoolerna. Annars förstår jag inte det här pratet om "allt regnande". I förra veckan var jag ute i strålande sol hela dagarna (ja min kropp är ett bildbevis kan jag lova...) och det enda jag minns är att det regnade lite i söndags och sedan monsterregnet nu i måndags då. Tycker ofta att folk har så lätt för att komma ihåg när det är just dåligt väder och inte hur ofta det faktiskt är fint. Precis som att 1 negativ kommentar lätt fastnar på minnet mot kanske en 10 positiva.

Apropå regn så ser det bäst ut för Göteborgs lördagsväder på SMHI, så nu har jag gått över till den sidan. Man får ju inte vara dum.

Nu är jag alldeles för trött och ganska dum som ens sitter här. En heldag i vattenland samt att jag somnade runt 1:30 igår (läste ut en bok, kunde inte lägga ifrån mig den) och gick upp innan 7 - ja det känns!

NattNatt

No comments: