Sunday, June 17, 2012

I huvudet på en tvååring

Hm, man kan spruta ut vatten ur pipmuggen om man trycker på den. Jag tror jag ska göra så på golvet.


Mm, ett stort glas med lätttryck, undrar hur det känns att stoppa ner hela handen? Jag provar.


Åh, små gråa saker (blyertsstift) de är nog kul att bryta sönder! Bryt, bryter mer och ännu mer.


En kartong står på bordet, vad kan det va? Jag häller ut det i tallriken (det var salt, typ 3 dl salt)

Mammas hudkräm, jag kletar ner apan på min tröja, han är lite torr. Och så kletar jag i mitt hår nu när jag ändå är igång.


Det roliga är att under tiden jag skrev det här inlägget satt Majken i köket och höll på att ta isär knäckformar som hon hittat i en kartong i en kökslåda.

En sak är säker, har ni en tvååring hemma och det blir tyst - DÅ vet ni att det är bråttom!

No comments: