Friday, June 15, 2012

Fredag

Skrev lite till D på FB idag och grät åt vad han skrev (medans jag stod i kön på Willys, jag hade solglasögon ;) ), åh jag har blivit så himla tårmild och blödig sen jag fick barn, det måste vara något med hormonerna som ändras. Men sen är det ju det där med att man vet ju hur det är att få sitt första barn, vilken galen händelse det är och vilken resa det är man påbörjar. Så när man läser om andra - framförallt sina vänner - som gör samma sak är det svårt att inte börja gråta :'-)

Vet ni vad förresten, i förrgår innan middagen fick Majken en banan som hon hann bita en bit av innan hon sprang iväg ur vårt synfält. 2 minuter senare kommer hon tillbaka utan banan, vi frågade vart den var och hon sa "botta". Hon hade INTE hunnit äta upp den på den korta stunden (för den kom från ett välhängt bananträd om man säger så). Nu har vi småletat lite men inte hittat ens ett bananskal, och nu börjar jag bli lite stressad. Vill inte hitta en mosig, möglig banansörja i något skåp om en vecka eller så!

I helgen blir det loppisar och auktion för min del, kul!

Nu är det Emil på tvn, hej svejs!

No comments: