Monday, June 11, 2012

Vad ska vi göra nu då?

Ja en sak som jag gett mig tusan på att klara av i år är att ta iaf 90% av Friska Karlstads kontroller. Friska Karlstad anordnar varje sommar en jättestor allmän orientering som pågår från april till oktober, med kontroller i 4 svårighetskategorier som sitter ute 24/7 över hela Karlstad (från de lätta i stadsmiljö till de svåra ute i riktigt oländig terräng). 2010 var det svårt med nyfödd. Ifjol var det svårt med barn som nyss lärt sig gå. Men i år, med cykelsadel och en unge som mer än gärna springer i skogen ska det gå bättre! Jag tycker faktiskt orientering är himla kul och det är en sport jag gärna hållit på med om jag var aktiv. Lokalsinne har jag, kondis är det dock sämre med...

Får se hur många vi tar idag, först tvättstugan! Majken lät så viktig och glad igår när vi hade bokat "dättdid" = tvätt-tid ;)

2 comments:

melanie said...

tycker det är en rolig sak dom anordnar! vi har också tagit ett par kontroller!

Linn said...

Vi har Friska Örnsköldsvik nu också, så du kan fortsätta när du kommer upp hit. ;)