Tuesday, July 10, 2012

Feber

Alltså feber på sommaren är inte att rekommendera. Fy så dåligt jag mår! Inte nog med att det är varmt och klibbigt ute, det är ju just det man blir av febern också så det blir kaka på kaka. Eller jag vet inte om jag är svettig eller kall. Usch. Dottern och J försvann precis ut i trapphuset, de åker till farmor och farfar så får jag vila upp mig ifred. Tur i oturen att jag blev dålig första veckan på Js semester, hade inte pallat att vara hemma ensam med Majken som jag mår.

Jag borde var kry till på söndag iaf, då bär det av norrut! Men blir nog ingen minigolf imorgon som inplanerat...

Får ta och placera mig i soffan med Turstens "Tatuerad torso". Plöjde den i soffan igår, himla bra "sjuk-syssla".


4 comments:

Melanie said...

men va trist, krya på dig! skönt att dom åkte iväg så du kan vila ifred!

Linn said...

Men fy, du får krya på dig så kan vi gå på den nya second hand-butiken i Gullänget när du kommer upp :)

Anonymous said...

Usch! Stackare. Men perfekt väder för att vara sjuk på är det ju ute iaf. Krya på dig och ha en fantastisk resa uppåt! Får ses när ni är tillbaka igen :)

micksan said...

Du får krya på dig!

Ja vi tar första 25 milen till Sundsvall på söndag och sover över hos svärmor. Sen måndagmorgon iväg till Gävle där vi ska sova på hotell 2 nätter tillsammans med Sagas bästis, ett par vänner vi lärde känna från föräldragruppen då vi fick Saga. :) Sen åter norrut på onsdag igen, antar det blir några nätter i Sundsvall då igen. Ska ni vara länge här uppe? :)