Thursday, March 3, 2011

Så matt!

Ja matt och trött och glad är jag efter en riktigt trevlig dag.
Först ut på lite second hand-utflykt med M på förmiddagen, himla trevligt och superväder! Sedan lite mysigt fikabesök på eftermiddagen följt av en tur till gymet (!) nu på kvällen. Det var sambon som drog dit mig, han tyckte väl att jag borde prova på... Och asså, visst är det skönt att sitta här nu med ömma armar och gott samvete. Men ren styrketräning i maskiner är aptråkigt, tacka vet jag step dance och yoga/bodybalance! Det är den perfekta kombinationen av konditions- och styrketräning. Jag älskar det.

Nu ska jag fortsätta läsa en ny fin loppisblogg jag hittat, alltså jag håller på att bli galen i gammal keramik! I det här inlägget visar hon upp en superfin gammal kruka från Gustavsberg, exakt en likdan hittade jag på loppis i somras för en tjuga. Nu står den här bredvid mig och är allmänt snygg.
Jag skulle kunna köpa allt på loppis. (utom madrasser, underkläder och handdukar då..)

1 comment:

Anonymous said...

Just ja, bloggtipset! Besök matildasalmen.blogg.se för att dels kika på en betydligt mindre Majkenbebis och läsa om loppisar (lite dåligt med det på sistone men det kan komma mer till våren) och barnboksillusterande. :)
Och gymmande? Jisses vad hurtigt, men jag håller med hellre typ bodybalance eller pilates än maskinträning.