Saturday, March 5, 2011

Lördag

Denna dag blir intensiv till en början. Först stan med mamma (byxjakt, J är less på att se mig i leggings och ja, helt hett är det kanske inte ;). På två sätt. ) sedan blir det lite lite jobb innan jag stressar iväg till Mia Skäringers "Dyngkåt och hur helig som helst"-föreställning, gud vad kul det ska bli! Sen är det kvällen och Mello.

Majken är väldigt gosig nu, jag hoppas det håller i sig! Igår satt hon mellan mig och J i sängen och "ramlade" med flit ner på J och la huvudet mot honom i några sekunder, sedan gjorde hon samma på mig, sedan på J igen och så fortsatte hon! Lite gos här och lite gos där... Sedan var hon som en liten duracellkanin igår också, superpigg och glad och leksugen och bara ett stort leende, underbart!

1 comment:

Linn said...

Om det har någon större påverkan tror jag att folk kommer att rösta extra mycket på sitt favoritbidrag om dom ser att det ligger risigt till efter juryrösterna. Ska bli spännande att se vad jurygrupperna röstar på hur som helst, det är ju så svårt att föreställa sig vad andra länder tycker!