Monday, March 21, 2011

Dag 4: Min hobby

Jag har ingen egentlig hobby, tyvärr. När jag var yngre red jag i många år, men det liksom rann ut i sanden. Och så blev jag lite rädd, ska jag erkänna...

Men ja. Jag kan ju bjuda på lite saker som jag gillar!



My Little Ponys, såklart.

Berså, åh åh.


Mimas och Daphne.

Hästtävlingar är kul att kolla på.

Sommarstugan i hemorten.

Skogen.

Retroprylar, mina fynd som ni ser här.

Retrovagnar.

Barnvagnar i allmänhet faktiskt.

Liselotte Watkins.

Vår.

Läderväskor.


Snygga muskelbilar.

Ulliga goa marsvin, marsvin är underskattade!


Sedan måste jag bara avsluta med en ovanligt vacker bild, skulle gärna byta med den där tjejen:

3 comments:

Linn said...

Ponies! Och alla andra bilder såg så härliga ut också, särskilt den sista. Jag har tänkt ringa dig i hundra år ungefär, men det har kommit annat i vägen hela tiden och så har jag glömt bort det. Har du någon lucka över i veckan tror du, så kan jag komma ihåg att lyfta på luren? :)

Blev bara lite nyfiken av det förra inlägget förresten, bara liiite. ;)

Linn said...

Men då ringer jag sen i veckan! Tror inte det blir innan torsdag dock, är mitt uppe i tentaplugg. ;) Vi hörs!

Mikaela said...

Muskelbilar, hahahaha :DD