Saturday, October 1, 2011

Bittert och gnälligt skitinlägg

Jag är så ****************** less på min hosta! Har rethosta, sådan där ********** torrhosta som gör att man bara hostar och hostar och hostar och hostar lite till tills man håller på att hosta ur lungorna. Känns som jag har en stor grej i halsen som ligger och skaver just för att jag hostat så mycket. Och värst är det ju när man ska ligga ner och sova förstås.
Och det går INTE över. 2-3 veckor står det på vårdguiden att man kan dras med skiten! ...

Sen är jag less på att inte ha något smaksinne, för hur kul är det att äta då? Jag som inte tycker matlagning är så speciellt kul annars, ska nu hålla på och välja mat som jag ändå inte kommer att känna smaken på. Helt värdelöst. Som att gå på bio och vara blind. Nej fyyyy. Igår gick jag och la mig halv nio. Fredagsmys? Glöm det.

Gör mig friiisk.

No comments: