Wednesday, October 19, 2011

26 nya inlägg på bloglovin!

Herregud, men sweet med läsning. Visserligen följer jag 18 bloggar men det är flera stycken som kanske skriver 1-2 gånger i veckan bara, så det blir inga mängder, kanske en 7 inlägg per dag som jag läser. Nu har jag inte varit inne sedan igår vid lunch och det har då skrivits...

Tentan igår gick bra förresten! Visst, man kanske inte ska ta ut segern i förskott men jag tyckte det gick super. Skönt som tusan att ha det gjort ändå. Nu börjar vi med tema 3 - Cellen. Redan idag började ett grupparbete som vi ska hålla seminarium runt på måndag! Snabba puckar men så ska det heller inte vara något jättearbete, men en 20 min redovisning iaf. Kommer iaf inte plugga i helgen för då kommer som sagt min pappa med fru, ska bli kul!

2 comments:

Linn said...

Härligt med tentan, bra jobbat! :D Jag får kämpa på i en vecka till, håll tummarna för att det går lika bra för mig.

Janni said...

Svar- vi hade ju en seg tvåveckors hela familjen efter Turkiet resan så jag är verkligen glad att det bara blev en feberdag denna gången :) men det är väl alla dagis baciller som man måste vänja sig vid..