Tuesday, October 12, 2010

Tisdag


Det gick bra igår! Majken låg på min mage medans jag låg i patienstolen, och hon skötte sig ypperligt. Fick massa beröm av tandsköterskan, "hon var tom. lugn när jag satte på sugen". Haha, så mycket skumma människor och saker att kika på där, klart hon var nöjd! Nej men det var skönt att hon inte fick något utbrott där. Min mun känns bättre också, köpte en antibakteriell skölj som jag ska använda morgon och kväll också.

Kan säga att jag var vääldigt hungrig och vääldigt frusen igår när vi åt middag klockan 18, efter att ha gått hem från stan och levt på en "varma koppen" under hela dagen...

Förresten, jag måste inse att jag tog i lite väl när jag köpte lindex fleeceoverall i strl 74 till Majken, jag har gett upp, det går inte! Den är alldeles för stor, får dra ut hennes stackars händer ur ärmsluten (som dessutom är upprullade) för att hon ska kunna hålla på med något. Hon ska ju helst fingra på allt, och det ska hon såklart få göra.

Så i förrgår klickade jag hem den här i strl 68, eller jag vann den snarare, på Tradera:



Elefantisen får vi använda efter jul.

4 comments:

micksan said...

Hehe ja, visst är det svårt med dom där storlekarna! Vi har nog en overall i varje storlek nu. Känns skönt. Använder vår elefantis som bäst just nu, glad jag tog 68:a ändå :)

helenesskolsida said...

Ja, storlekar är svårt! Alva simmar i vissa 74 medans andra är på gränsen små.
Majken får en jättefin overall så länge iaf! Tradera är bra :-)

Linn said...

Skönt att det gick bra. :) Och vilken fin overall!

Linn said...

Åh va fin! :D