Saturday, October 2, 2010

Åhhhhh

Majken är ett monster idag, hon har skrikit sig igenom hela morgonen. Är ett under att jag fick i mig frukost, men fick äta snabbt och stå ut med att hon gnällde.
Det började med att hon väckte oss med sitt skrik imorse, hon brukar alltid vara supermysig och glad på mornarna. Sen dess har inget varit bra. Eller jo, en kort stund när vi lekte alla tre. Pappa var tvungen att fara (till sthlm över dagen) så nu är det jag och Majks själva här hemma. Hon har äntligen lyckats somna nu, jag hoppas till högre makter att hon vaknar upp till ett bättre humör, för annars kommer jag inte kunna göra NÅGOT idag.

Fast Daphne måste få komma ut och kissa.

2 comments:

Carin said...

Hon kanske håller på att bli sjuk? Hoppas humöret va bättre när hon vaknade! :)

Linn said...

Huga, hoppas hon vaknade på rätt sida efter tuppluren. Kramar till er båda!