Tuesday, October 5, 2010

Rodnar




För jag har fått en award av Rebecca!

"Sandra, mamma till Majken. Ännu en bloggerska som jag följt ett bra tag! Skriver träffsäkert och ofta med stor igenkänningsfaktor!"

Tack så hemskt mycket Rebecca!

Man ska skicka vidare awarden till fem andra bloggare, jag väljer dessa:

Micksan: För att micksan är en välskriven och väldigt vacker blogg som handlar mycket om de där frågorna man ofta har i bebislivet.

acarolinas: För att Carolina har en så själfull, söt och väluppdaterad blogg. Kort på allt är kul! Motsatsen till mina fotolösa inlägg ;)

Livmodern: Informativ, rolig och med glimten i ögat! Inläggen är som små godisbitar.

avaritia: Stora fina bilder och en blogg där man får följa med i livets stora och små händelser.

Och så en icke-mammablogg:
Elsa Billgrens: För att den är übersöt och såå vacker.

2 comments:

Tessa. said...

Men tack snälla :D KRAM!

Helena said...

Åh, tack! Vad roligt :)

Nu har jag skickat vidare till fem andra!