Thursday, November 17, 2011

Jag har kommit in på MSN messenger!

Första gången på två år!!! (om man räknar bort de enstaka gånger jag kommit in på msn från 1980-talet, men det var inte värt att fortsätta med...)

För två år sedan hände det något konstigt med vår förra dator när vi ominstallerade Windovs, efter det funkade MSN messenger inte, eller jo men bara den där 80-tals versionen (kändes det som iaf, den som fanns då jag gick på högstadiet). Men den var så trist så den sket jag i att använda. Åh vad jag har saknat messenger, att se nya mejl poppa upp nere till höger...
Nu fick vi ju en ny dator i sensomras (svärisarnas "gamla", ca 4 år) och nu kom jag på att jag ju kunde prova att ladda ner messenger på den här.

Det funkade! Tjohoo.

__________________________________
update:

Hm, inser att messenger förnyats - allt är nytt. And I'm old! Blir till att nysta ut det här och lära sig.
__________________________________
update 2:

Jag såg lite fel, så mycket nytt var det inte!

1 comment:

Linn said...

Svar: Det här var fjärde filmen. ;) Det blir fem filmer totalt: Twilight, New Moon, Eclipse, Breaking Dawn Part 1 och Breaking Dawn Part 2 (kommer i november nästa år). Se dom vet ja! Om inte annat så för att se vad "alla" snackar om, och förälska dig lite i Jacob (eller Edward om du är den typen). ;)

Och yey för att MSN funkar! Önskar att jag kom ihåg att logga in oftare än varannan månad nu för tiden bara. :P