Sunday, September 11, 2011

Vilken dag - äckelinlägg

Regntunga skyar utanför, grått, blött och kallt.

Själv startade jag dagen med att sitta inne på toan och spy i en timme, och mer också men det behöver vi ju inte skriva om här. Fick ont i magen, spydde, det gick över. Fint ont i magen, spyd... Ja ni förstår. Somnade om och sov sen några timmar, Skönt.

Nej, inte gravid! Bara det att min mage är ganska känslig efter ätstöningsperioden tidigare i mitt liv. Ibland kan jag äta vad jag vill och ibland blir min mage helt knäpp av lite för mycket fet mat/godis. Inte kul alls. Spyr bara galla på slutet, eller ja en halvtimme...

Just nu har jag suttit och gapat över gamla gymnasie-medstuderande, och över hur de ser ut och lever idag. Alltid lika spännande.

Majken ligger och sovar, däckade i pappa Js armar för någon timme sedan. Feber, hosta och snor som inte vill gå över.

Slappt idag alltså. Får ta tag i dokumenterandet av alla loppisfynd!

No comments: